Forumul Facultatii de Geologie si Geofizica

PERSONAL In plina era a Internetului, am considerat ca un forum de discutii dedicat studentilor de la Geologie este mai mult decat necesar, cu atat mai mult cu cat nici macar site-ul oficial al facultatii nu este actualizat de o buna bucata de vreme.

In acest context, am construit forumul fggb. In cadrul sau, gasesti categorii speciale pentru fiecare an, precum si categorii generale despre burse, camine, joburi si multe altele. Si pentru ca fiecare dintre noi are nevoie si de relaxare, poti discuta pe forum si despre hobby-urile tale – sport, muzica, filme, calculatoare etc.

Nu imi propun ca forumul sa devina foarte cunoscut in internet, deoarece este un forum de nisa, special conceput pentru studentii acestei facultati. De aceea, nu voi promova forumul decat in cadrul universitatii. Obictivul principal pe care mi-l propun este ca pana la sfarsitul anului 2006 sa existe cel putin 50 de useri inregistrati. Totodata, in masura in care voi dispune de timp liber, ma voi implica direct in postarea de mesaje si opinii. Totusi, fara sprijinul colegilor mei, acest demers va deveni inutil. In viitorul apropiat, voi lansa cateva idei de discutii care sper ca vor fi dezvoltate de cei interesati. In masura in care forumul se va dovedi util, voi lua serios in considerare crearea unui site al studentilor in adevaratul sens al cuvantului. Pana atunci, va invit sa vizitati fggb-ul, sa va inregistrati si sa comentati diverse aspecte legate de facultate. Opinia ta conteaza!

[update] Incepand din 28 februarie 2007 mi-am retras definitiv suportul pentru forumul fggb. Acest forum va exista in continuare in actuala structura, insa eu nu ma voi mai implica deloc in procesul de actualizare si dezvoltare. In cazul in care, la un moment dat, forumul nu va mai fi functional, aceasta se va datora exclusiv administratorilor de la MyForum, care sunt responsabili de hosting-ul oferit pentru fggb. [/update]

2 Responses to Forumul Facultatii de Geologie si Geofizica

  1. andrei says:

    Las-o mai usor cu geologia, cum nu stiu teologii ce e in cer, asa nici voi geologii nu stiti ce e in pamant (si nici nu o sa stiti vreodata). Sorry, da asta e adevarul. Salut!

  2. alexandra says:

    buna ziua.as dori si eu o informatie.sunt anul I la inginerie geologica la buget. As vrea sa stiu daca primesc camin! Am sunat la secretariat si mi s`a zis k anul I nu primeste camin :| E adevarat? Va multumesc!

Lasă un răspuns

