BestJobs, copie fidela a Yahoo! HotJobs

INTERNET Probabil multi dintre voi ati observat deja, dar eu am descoperit acum cateva zile: design-ul site-ului romanesc BestJobs este identic cu cel oferit de Yahoo! prin serviciul HotJobs!

Cu ceva timp in urma (cateva luni, poate un an), BestJobs a introdus in cadrul serviciului cateva filtre de cautare foarte utile. Astfel, accesand meniul din stanga, poti selecta orasul, categoria jobului, tipul postului foarte usor, fara a fi nevoie sa redefinesti cautarea. O inovatie buna, mi-am spus.

Pana aici, toate bune si frumoase. Insa zilele tecute, din pura curiozitate, am accesat site-ul de joburi de la Yahoo. Eram curios cum arata serviciul oferit de (inca) cel mai popular portal pentru e-mail si messenger. Nu mica mi-a fost mirarea cand am constatat ca interfata paginii de HotJobs seamana izbitor de mult cu …BestJobs!

Este pacat ca unul dintre cele mai utilizate site-uri de job-uri aplica astfel de metode. In orice caz, popularitatea serviciului nu a avut si nu va avea deloc de suferit, dar ramane acea impresie de copiat care nu da deloc bine prestigiului Neogen. Cu siguranta insa, ei nu sunt nici primii, nici ultimii care apeleaza la astfel de metode.

De asemnenea, e de remarcat si cosmetizarea paginii celui mai bun site de joburi de Romania: eJobs. In opinia mea, arata mai bine ca inainte, fiind mai atragator din punct de vedere al design-ului. Sper insa sa nu descopar ca si acest site este o copie fidela a unui alt serviciu de joburi internationale…

Lasă un răspuns

