Am redescoperit F1 Racing Championship

DIVERSE Din diverse motive, nu m-am mai jucat de mult timp pe calculator. Dar iata ca a venit ziua in care mi-am reamintit ca jocurile sunt un mod placut de relaxare, prin care pot uita de rutina zilnica facultate – servici.

Cu astfel de concluzii in minte, mai ramanea un singur pas: sa decid asupra unui joc. Aveam de unde alege, de la simulatoare de fotbal pana la jocuri de strategie. Stiam insa un lucru: aveam nevoie de un joc usor de utilizat, care sa ma relaxeze, pe care sa-l pot relua oricand si pentru care sa nu fiu nevoit sa fac tot felul de strategii. In acelasi timp, nu aveam pretentia sa fie un joc foarte nou, ba chiar preferam unul mai vechi, care sa ocupe putin spatiu pe hard si sa mearga bine pe sisitemul meu. Acestea fiind zise, mi-am dat seama ca cel mai potrivit ar fi un un joc de racing.

Primul nume care mi-a venit in minte a fost, evident, Need For Speed. Totusi, din mai multe motive, am evitat celebrul joc produs de EA Sports. In primul rand pentru ca ultimele patru jocuri NFS se joaca „underground”, cu urmariri ale politiei etc. Ori nu asta cautam eu. Eliminand NFS din calcule, a ramas o singura varianta viabila: F1 Racing Championship!

Produs de Ubisoft prin anul 1999, F1RC este exact ceea ce cautam: circuite interesante, masini de Formula 1 (la nivelul sezonului 1999, dar asta nu a contat deloc), putine resurse ocupate (cam 350 MB) si, mai mult decat atat, nici nu a necesitat instalare. Deocamdata ma opresc aici. Trebuie sa ma pregatesc pentru calificarile la Marele Premiu de Formula 1 al Australiei (circuitul de la Melbourne)!

4 Responses to Am redescoperit F1 Racing Championship

  1. Daniel Cretu says:

    Salut!

    Am avut si eu jocul asta si la fel ca tine mi-am amintit ca era cel mai bun simulator la vremea lui. Dar din pacate CD-ul nu-l mai gasesc. Cum pot sa fac si eu rost de jocul asta iar? Se poate downloada de undeva?

    Multumesc!

  2. schumi says:

    salut, am eu jocul pt ca l-am cumparat original la vremea aia. il pot trimite pe mess daca il vreti lasati id

  3. Mihai says:

    Poate stie careva, mie nu imi salveaza jocurile. Mai exact imi salveaza, dar nu le pot incarca.

  4. schumi says:

    nu stiu daca il gasesti pe net pt ca e destul de vechi, eventual lasa-mi o adresa de mail si fie ti-l trimit prin mail (arhiva) fie iti fac o copie a cd-ului

Lasă un răspuns

