Andreea, ingerul meu pazitor

10 martie 2006. O zi care incepuse ca oricare alta. O zi care nu prevestea nimic spectaculos. Si totusi, aceasta zi va ramane mereu in amintirea mea. Pentru ca este ziua in care o fata speciala a aparut in viata mea.

Un an. Atat a trecut de cand am cunoscut-o pe Andreea. Andreea este fata care intotdeauna este alaturi de mine atunci cand am nevoie de o vorba buna. Fata care mereu reuseste sa-mi redea optimismul atunci cand nu mai am nicio speranta. Fata care izbuteste sa-mi smulga un zambet chiar si atunci cand sunt la capatul unei zile proaste. In acelasi timp, este fata in care am incredere, care ma trage de maneca atunci cand gresesc si care ma aduce pe drumul cel bun. Si nu in ultimul rand, este fata care ma ajuta sa ma inteleg mai bine pe mine insumi. Pentru toate acestea, dar si pentru multe altele, iti multumesc, Andreea!

Lasă un răspuns

