Din 12 aprilie, Geofizica are blog

PERSONAL In prima parte a lunii martie a aparut ideea realizarii unui blog al facultatii la care studiez, care sa cuprinda cat mai multe informatii despre geologie. Cum incercarile anterioare (ca de exemplu, aceasta) s-au soldat cu un esec, din diverse motive, acum am ales sa lansez un blog exclusiv pentru specializarea Geofizica.

Ideea acestui blog mi-a venit atunci cand colegii mei au intentionat sa trimita prin e-mail un curs in format electronic. M-am gandit ca ar fi mult mai util un blog in care sa postam toate aceste materiale in format electronic: cursuri, seminarii, lucrari de laborator si altele. De asemenea, blogul poate fi utilizat si pentru postarea unor informatii de ultima ora, care pot fi importante pentru multi dintre noi.

In acest sens, pe la jumatatea lunii martie am creat blogul Geofizica, evident pe platforma WordPress. Am intampinat cateva dificultati cauzate de spatiul relativ mic oferit de WordPress, 50 MB, precum si de timpul de upload destul de lung. De aceea, toate fisierele postate pe blog vor fi gazduite [update] pe un site de gazduire de fisiere ce ofera 1 GB spatiu precum si o viteza de upload superioara [/update]. In cazuri de extrema urgenta se poate apela si la spatiul oferit de WordPress.

De acum inainte, toate materialele in format electronic, precum si toate stirile si noutatile din domeniu, vor fi postate pe noul blog, urmand ca pe blogul meu personal sa public doar link-uri catre aceste stiri, daca acestea pot fi interesante pentru un public mai larg. Blogul Geofizicii a fost lansat oficial pe 12 aprilie si poate fi gasit la adresa geofizica.wordpress.com.

Lasă un răspuns

