Domo Foto: Simplu, comod si rapid

INTERNET Cu aproximativ doua saptamani in urma, va anuntam despre oferta promotionala a proaspat lansatului Domo Foto, serviciu de printare digitala a fotografiilor de la retail-erul cu acelasi nume.

Printre cei care au profitat de oferta de 20 de poze gratuite m-am numarat si eu, iar acum, dupa ce am intrat in posesia fotografiilor, va pot spune cum au decurs lucrurile.

Pe 29 martie am lansat o comanda de 20 de poze gratuite. Procedura a fost simpla, aplicatia necesara pentru uploadarea pozelor fiind integrata in browser. Pentru cei care nu dispun de conexiune permananta la internet, exsita posibilitatea downloadarii softului pe PC si efectuarea tuturor operatiunilor offline, legatura cu serverul Domo fiind necesara in acest caz doar la trimiterea efectiva a comenzii. Am selectat pozele, am ales formatul (10×13 cm), am introdus cateva date personale, am ales magazinul de la care am dorit sa ridicit pachetul si… asta a fost tot. Comanda a fost inregistrata in numai cateva minute.

Cateva ore mai tarziu am primit un mail in care eram informat ca pozele mele au fost prelucrate si ca ma pot prezenta la magazinul ales de mine in 2-3 zile lucratoare. Patru zile mai tarziu (dintre care 3 zile lucratoare) m-am oprit la sediul lor si am primit pozele imediat. Pentru ca eram destul de grabit, am asteptat sa ajung acasa pentru a verifica daca pozele au fost printate bine.

Calitatea pozelor este buna, cu exceptia celor la rezolutii mai mici. Astfel, pozele facute cu un telefon mobil la o rezolutie de aproximativ 400×300 pixeli au iesit destul de prost, pixelii fiind vizibili foarte clar (reamintesc, formatul ales a fost 10×13). In schimb, pozele facute la rezolutii inalte au iesit perfect. Per ansamblu, am fost multumit de calitatea serviciilor oferite, cu atat mai mult cu cat nu m-a costat nici un leu.

Mai nou, Domo Foto si-a diversificat serviciile, oferind acum si printarea fotografiilor pe suporturi ca tricouri, cani, calendare personalizate, agende, mouse-pad-uri si chiar ursuleti de plus. In cocluzie, daca doriti un serviciu de printare de fotografii simplu, comod si rapid puteti incerca cu incredere Domo Foto.

4 Responses to Domo Foto: Simplu, comod si rapid

  1. iovita mihaela says:

    buna,as dorii si eu sa las o comanda de foto si… as vrea sa stiu exact ce am de facut. ma puteti ajuta va rog…

  2. florina says:

    sal……as dori sa las o comanda de foro si as vrea sa stiu ce trebuie sa fac…….ma puteti ajuta

  3. florina says:

    foto* scz

  4. Roxana T says:

    Buna. Eu sunt din Braila, am domo aici, dar pot da comanda online, si doar sa ma duc la magazin sa le ridic? In cazul asta as mai plati taxe, ceva?

Lasă un răspuns

