Fotbal adevarat, nu tipete maimutaresti

FOTBAL La ora la care aproape toti romanii ascultau tipetele maimutaresti de pe Sport.ro ale unui personaj care se vrea patron-antrenor al Stelei, eu am ales sa ma delectez cu fotbal. Fotbal adevarat.

Seara de duminica, 19 august, a fost plina de fotbal. Chiar si fara receptionarea postului EuroSport 2, care transmite cel mai tare campionat de fotbal din Europa, Premier League, tot am avut de unde alege. Dupa meciul CFR Cluj – Steaua de pe Kanal D, am schimbat pe Rai Uno. Da, ati citit bine. Pentru ca Rai Uno transmitea live, necodat, Supercupa Italiei: Inter – Roma 0-1. Este adevarat, am prins doar ultimele 15 minute din prima repriza, iar dupa primele 15 minute din partea secunda, am schimbat canalul. Nu, nu pe Sport.ro, ci pe Sport1. Tocmai incepea returul Supercupei Spaniei, Real Madrid – FC Sevilla. A fost un meci de vis, incheiat cu un rezultat pe masura: 3-5, iar Supercupa merge la Sevilla.

Azi-dimineata, cand ajung la birou, aflu cu stupoare ca patronul Stelei l-a facut cu ou si otet pe Gica Hagi. „Unde si cand?”, intreb. „La Sport.ro, imediat dupa meciul cu CFR”, mi se raspunde. In acel moment, un zambet mi-a aparut pe buze. Mi-am dat seama ca, de fapt, nu am pierdut nimic. Vazusem doua super-meciuri din Italia si Spania. Asta este tot ce conteaza, nu balacarerile in public ale personajului in cauza, al carui nume, ca si in alte dati, refuz sa il tastez.

In incheiere, pentru cei care ati urmarit totusi „show-ul” de pe Sport.ro, va invit sa urmariti secvente video de la cele doua meciuri despre care v-am spus:

Supercupa Italiei: Inter – Roma 0-1

Supercupa Spaniei: Real Madrid – Sevilla 3-5

Lasă un răspuns

