11 minute pentru bilete la Steaua – BATE Borisov

FOTBAL Am cumparat bilete la meciul decisiv pentru calificarea in grupele Champions League, Steaua – BATE Borisov. Nu, nu mi-am petrecut toata ziua la coada in fata stadionului. Toata operatiunea a durat numai… 11 minute!

Sambata a fost prima zi in care suporterii au putut achizitiona bilete pentru meciul cu BATE la liber, indiferent daca sunt sau nu posesori de abonamente. Casele s-au deschis inca de la ora 12:00, insa nu am putut pleca spre stadion decat dupa ora 16:00. Nu de alta, dar 22 de piloti de Formula 1 se „bateau” in Turcia pentru un loc cat mai bun pe grila de start.

Nu stiam cate bilete s-au vandut, dar ma asteptam sa stau la coada 1 ora, poate chiar doua. Ajuns la stadion, am fost placut surprins sa vad ca sunt cozi de maxim 3 persoane la fiecare dintre cele 4 case. M-am asezat la prima, unde erau doar doua persoane. Procedura de eliberare a biltelor este ceva mai complicata. Din cate am observat, se elibereaza cam 1 bilet pe minut. Astfel, dupa fix 11 minute aveam biletele in mana si plecam bucuros spre casa. Deci, se poate si asa!

Este prima oara cand cumpar bilete prin noul sistem de ticketing. Este mult mai complex, dar cu siguranta mult mai bun, biletele sunt de o calitate net superioara, iar singurul dezavantaj pe care il vad este timpul lung de asteptare. Insa, cel putin azi la ora 16:00, nu era aglomeratie deloc, astfel ca totul a fost ok. A, si n-am vazut niciun bisnitar! Dar, pana miercuri au timp sa-si faca aparitia. Site-ul oficial al Stelei anunta ca pana in prezent s-au vandut 18.164 bilete, deci mai sunt disponibile cam 7-8000. Asa ca nu mai stati pe ganduri si veniti sa o sustineti miercuri pe Steaua.

Ca o comparatie, pana acum stateam minim o ora la coada la bilete, in conditiile in care veneam la stadion cu circa o ora inainte de deschiderea caselor. Recordul absolut cred ca l-am realizat la meciul cu Betis Sevilla, cand am ajuns la stadion la ora 09.45 si am plecat cu biletele in buzunar putin dupa ora 12.30. Dar ce mai conteaza, a meritat din plin!

Lasă un răspuns

