Se pot primi bani pe PayPal! In Romania!

INTERNET PayPal a devenit un serviciu full si pentru utilizatorii din Romania. Daca pana acum romanii puteau doar sa depuna, de acum prin PayPal pot sa si primeasca bani!

Cu siguranta, vestea este mai mult decat buna, dovada si afluenta de posturi legata de acest subiect pe bloguri. Iata ca lucrurile incep, incet incet, sa se miste si in tara noastra, comertul electronic devenind din ce in ce mai atractiv pentru romani. Alex Brie dezvaluie insa si primele probleme legate de acest serviciu. Despre acest lucru au mai scris, printre altii, Mihnea Boiangiu, Dragos Manac si Zoso.

2 Responses to Se pot primi bani pe PayPal! In Romania!

  1. lungu says:

    va rom sa-mi explicati si mie cum introduc codul paypal,spunetim pasi .multumesc

  2. Andy says:

    Mi-am facut cont paypal cu depunere intr-un cont curent in lei de la BT( Banca Transilvania) si ulterior am primit bani (EURO), pe site imi apareau banii ca fiind primiti, dar cand am ajuns la banca mi s-a zis ca eu nu am nimic in cont. Nu pot sa primesc banii(EURO/USD) intr-un cont in lei sau e prea proasta cea de la banca?

Lasă un răspuns

