Blogul Symbian, integrat in acest blog

Toate posturile de pe blogul Symbian vor fi transferate pe acest blog.

In luna noiembrie 2007 am inceput sa scriu cateva articole tematice despre sistemul de operare pentru telefoane mobile Symbian. La momentul respectiv am considerat ca cea mai buna solutie este crearea unui blog de nisa dedicat acestui sistem de operare. Astfel a luat viata blogul Symbian.

Treptat, mi-am dat seama ca sunt multe domenii despre care as fi vrut sa scriu. Ideea de a crea cate un blog de nisa pentru fiecare dintre aceste domenii avea, fara indoiala, cateva avantaje, insa ulterior am realizat ca administrarea a ‘n’ bloguri nu avea sa fie usoara.

In consecinta, am decis sa scriu exclusiv pe blogul meu personal, indiferent ca este vorba despre sport, symbian, internet sau media. De aceea, in zilele urmatoare voi transfera toate post-urile de pe blogul Symbian pe acest blog, intr-o categorie noua intitulata, ati ghicit, Symbian.

Singurul proiect de nisa care va ramane in picioare este Geofizica. Infiintat cu 10 luni in urma, Geofizica se bucura in prezent de un interes ridicat din partea colegilor mei de facultate. Nu as gresi prea mult daca as spune ca Geofizica este, pentru noi, un site oficial care ne ajuta foarte mult la facultate.

Lasă un răspuns

