Primul post scris pe mobil

Acesta este primul post pe blog scris de pe telefonul mobil. Pentru a putea scrie am apelat la optiunea „html” in loc de „vizual” in pagina de editare a postului din WordPress. Telefon utilizat: Nokia E50. Browser: Opera Mobile 4.0. Provider internet: Cosmote, serviciul pre-paid, la tariful de 0.8 euro/MB. Traficul total utilizat pentru publicarea postului este de circa 35 kb. Este super sa pot scrie pe blog de pe telefon!

4 Responses to Primul post scris pe mobil

  1. Mihai says:

    Foarte frumos!
    Eu stau pe shmessenger de pe cosmoteu. :D

  2. @Mihai: Dar nu e consumul de date prea mare?

  3. Bogdan says:

    Mai bine ai incerca oferta la orange cu 3 euro pe luna , fara sa te texeze la consum.

  4. Depinde cat de mult utilizezi internetul pe mobil. Eu intru doar cand am nevoie urgent si nu am un PC conectat la net in preajma. Pentru asta, un serviciu cu taxare la MB e ideal.

Lasă un răspuns

