Asus X51L, ieftin si bun pentru mediul office

Oferta de laptopuri este atat de variata la toti producatorii, incat potentialilor cumparatori le revine o misiune aproape imposbila: gasirea portabilului potrivit in functie de necesitati.

Asus X51L-AP029L poate fi alegerea potrivita pentru un cumparator care isi doreste un notebook cu performante medii destinat in primul rand aplicatiilor office si care, in acelasi timp, sa aiba un pret rezonabil.

Astfel, pentru putin peste 2100 de lei, ASUS ofera prin X51L-AP029L un notebook care vine echipat cu un procesor intel Core 2 Duo T5550, ce ruleaza la o frecventa de 1.83 GHz. „Creierul” laptopului benefiaza de o memorie cache de 2 MB, in timp ce frecventa FSB-ului atinge 667 MHz.

Procesorul nu este insa singurul element vital al unui laptop. Trecand lamemorie, X51L-AP029L benefiaza de un modul DDR2 cu capacitatea de 2 GB, insa aici ne lovim si de prima problema: 2 GB este si capacitatea maxima a memoriei pentru acest laptop, utilizatorul fiind practic in imposibilitatea de a efectua un upgrade in aceasta privinta.

In plus, laptopul nu beneficiaza de placa video dedicata, ci se bazeaza pe 256 MB „imprumatati” de la memorie. Chipsetul video utilizat in acest caz, Intel GMA X3100, este evident insuficient pentru o astfel de experienta, motiv pentru care gamerii ar trebui sa stea departe de acest produs.

Capacitatea HDD-ului incorporat este de 160 GB, o cantitate suficienta numai in cazul in care nu sunteti un cinefil inrait. Totusi, in cazul in care HDD-ul isi atinge capacitatea maxima, aveti posibilitatea de a inscriptiona DVD-uri cu ajutorul unitatii incluse in laptop.

Display-ul este de tip wide si are diagonala de 15.4″, rezolutia recomandata de producator fiind de 1280×800.

In ceea ce priveste conectivitatea, X51L-AP029L beneficiaza de 4 porturi USB, o mufa pentrucasti si microfon, dar si de posibilitatea conectarii wireless la internet, pe baza protocolului IEEE 802.11 b/g.

Avand dimensiuni de 365x264x35.5 mm si o greutate de 2.8 kg, laptopul este alimentat de un acumulator Li-Ion cu 6 celule si vine preinstalat cu sistemul de operare Linux.Aditional, Asus ofera o geanta si un mouse incluse in pachet.

Asus X51L-AP029L este un laptop destinant clientilor cu un buget redus, acesta putand fi achizitionat pentru aproape 2130 lei.

11 Responses to Asus X51L, ieftin si bun pentru mediul office

  1. dragutzu17 says:

    am si eu un laptop asus x51Lseries si nu ii pot instala decat windows vista,akt windows nu imi recunoaste…..oare kre ar fi problema???ceva setare din BIOS….?

  2. Nu este legat de BIOS. Pentru a instala WinXP ai nevoie in primul rand de drivere. Iar producatorii „omit” sa publice drivere pentru XP tocmai pentru a forta instalarea Win Vista. Asa ca in primul rand vezi daca gasesti drivere pentru XP pentru acest laptop pe site-ul ASUS.

  3. marian says:

    pt dragutzu 17 il anunt ca am eu drivere pt orice sistem vrea el sa instaleze.

    numa ca am si eu un laptop asus si are o problema, din cand in cand are cate un „sughit” la aplicatii de tip mp3, avi…. mai pe scurt tot ce inseamna video si audio. nu inteleg ce se intampla nu ii pot da de capat.

  4. gaby_mario says:

    eu va pot ajuta cu instalatul de windows xp pe acest laptop..am si eu unul….si mam lovit de aceasta problema..in primul rand trebuie sa aveti un cd boot de windows xp SATA…care nu cred k o sa le gasiti prea usor pe net….intrati pe id asta si va ajut cu cea mai mare placere…GRATIS nu cer nimik cum fac altii credit pe telefon sau mai stiu eu ce…ajut pe oricine are nevoie…mario_gabone@yahoo.com

  5. alinutza_veveritza1 says:

    vand laptop x51Lseries 1500 lei pt detalii id meu e alinutza_veveritza1

  6. Ana says:

    Buna…tocmai mi-am reinstalat sistemul(vista)si nu gasesc nicaieri drivere pentru wireless…..ma poate ajuta cineva cu un site?….Multumesc

  7. CAT says:

    Cum instalez windows xp pe laptop ?

    Am si eu un laptop asus X51L si am win xp pe ele. Cd’u cu xp’u nu are nimic special este chiar un cd destul de vechi dinainte sa apara vista. Pentru a instala win xp nu este nevoie decat de o mica modificare in bios.
    Intrati (apasand F2), mergeti in pagina „Advanced” unde veti gasi un buton „IDE Configuration”. Intrati aici apasand ENTER si modificati „SATA Operation Mode” sa fie „Compatible”, initial cred ca este „Enhanced”. Tot acolo este data si explicatia pentru aceastra procedura.
    Instalare fericita. Sper sa ajute pe cineva.

  8. JOE says:

    Salutare am si eu un laptop identic cu a voastra,adica X51Lseries si pot spune ca merge superb nam nici o indoiala despre acest tip de laptop si in fine stiinduse ca firma ASUS are cea mai mare performanta si cunoscuta despre produsele lor de calitate.Nam ce spune numai lauda asa ca cine are acest tip de laptop sa si-l pastreze bine ca merita sacrificiul.pot spune in sfarsit ca sunt perfectionat in cunostinta cestui tip de laptop iar pt cei cei care au probleme ,nelamuriri sau au nevoie de anumite programe (orice program)la id de mes:soni_djjoe2000 va ajut cu placere.JOE

  9. JOE says:

    Pentru ANA de mai sus am un site de unde poate sa-si gaseasca orice softwer pentru ai fii de folos cu descarcare gratuita binenteleshttp://www.general-search.com/download/asus-x51lseries/3.Sper sa te ajute situl meu.

  10. florin73 says:

    Am un Laptop Asus x51Lseries,are memorie de 2 Gb,as vrea sa intreb pot sa mai adaug inca 2 Gb?

  11. florinbosu2003 says:

    buna florin73 ar trebuie sa functioneze cu inca 2gb in plu si pt cei care vor sa instaleze xp pe el mai bine puneti win 7 pe 32 biti sau pe 64 de biti si eu am unu identic si nu am probleme cu win 7 si cu driverele nici atita si le gaseste singur

Lasă un răspuns

