Undercover

Exista momente in viata in care simti nevoia sa spui lucrurilor pe nume. Momente in care realizezi ca trebuie sa ridici perdeaua pentru a-ti impune punctul de vedere, momente in care elimini padurea pentru a le permite celorlalti sa vada copacii.

Si totusi, exista ceva care te retine sa scrii despre asta pe un blog. Pentru ca este un blog public si pentru ca aproape toti cei care te citesc stiu cine esti si ce faci. Si pentru ca o astfel de dezvaluire facuta la cald te poate afecta exact cand iti este lumea mai draga.

Si atunci preferi sa tii in tine. Sa tii in tine sau sa apelezi la ajutorul unui prieten. Eu am ales varianta a doua. Gandurile mele s-au transformat intr-un mesaj anonim, iar mesajul a fost publicat pe un anumit blog scris de o anumita persoana.

Evident, nu dau link, nu dau nume. Simplu, pentru ca destinatarii mesajului meu au primit deja link catre acel post. Mai mult decat atat, in numai cateva ore am primit mai multe felicitari pentru continutul acestui mesaj.

Am scris acest post pentru a-i transmite un mic mesaj persoanei care m-a ajutat: Multumesc!

Lasă un răspuns

