SmartLinks, link-uri inteligente pentru cititorii mei

O parte dintre cititorii mei fideli mi-au reprosat in ultimul timp ca scriu destul de rar pe blog.

Principalele motive ale absentelor lungi si dese au drept cauze principale timpul liber limitat si dorinta de a scrie posturi relativ consistente despre evenimente mai putin popularizate in Romania (de exemplu, despre explorarea spatiului cosmic).

Cel mai simplu mod de a rezolva problema este sa scriu mai multe posturi de o lungime mai mica decat in prezent, pastrand insa relevanta acestora. M-am gandit la mai multe subiecte pe care le-as putea aborda in cadrul unui serial, iar in cele din urma m-am oprit asupra link-urilor web, pentru ca:

– am o colectie impresionanta de link-uri intr-un fisier Excel (peste 1.000 de site-uri);
– am vazut ceva asemanator la Alex Brie, care a realizat pagina web.alexbrie.net pentru a prezenta link-uri.

Astfel a luat nastere mini-proiectul SmartLinks, in cadrul caruia voi prezenta succint si la obiect unele dintre cele mai interesante si necunoscute site-uri. Indiferent de limba in care sunt scrise, site-urile pe care le voi prezenta trebuie sa aiba continut relevant, design atragator, actualizare permanenta si popularitate relativ scazuta in Romania.

Time is money, asa ca prezentarile vor avea maxim 500 de caractere, pentru a putea fi citite in cel mult 15 secunde. Intentia mea este sa prezint cate un site pe zi, dar nu pot sa garantez ca voi reusi sa respect aceasta regula. Primul episod al serialul va aparea luni, 16 februarie.

Daca aveti sugestii nu ezitati sa imi propuneti si alte mini-proiecte cu un concept asemanator.

Lasă un răspuns

