Despre ce voi scrie pe blog in 2010

Am creat acest blog in octombrie 2006, la mai putin de doua luni dupa ce m-am angajat ca redactor la site-ul kickeronline.ro, cunoscut in prezent ca sportm.ro.

O buna perioada de timp am scris articole despre sport si industria IT&C, iar ulterior am scris si despre spatiul cosmic. Pe scurt, pe acest blog am scris despre pasiunile mele.

Cu toate acestea, realizarea unui blog de calitate necesita munca si timp, iar daca satisfactia nu este pe masura motivatia ajunge la cote minime.

Practic, realizarea unui articol de calitate necesita cel putin cateva ore de documentare si redactare, iar traficul pe acest blog este de cele mai multe ori sub pragul psihologic de 100 de afisari pe zi. In plus, monetizarea blogului este imposibila din cauza limitarilor platformei WordPress.com. Pe de alta parte, timpul pe care il am la dispozitie pentru astfel de pasiuni s-a redus foarte mult in ultima perioada, prin prisma job-ului si a altor obiective pe care vreau sa le indeplinesc in viitorul mai mult sau mai putin apropiat.

Din acest motiv, in 2010 nu voi mai scrie pe blog articole despre pasiunile mele. In schimb, la finalul fiecarei saptamani voi prezenta succint cele mai importante articole pe care le-am scris pentru Automarket.ro. Tot acolo ma puteti citi si pe blogul de Formula 1 pe care il intretin de aproape doi ani.

Astfel, incepand de anul viitor acest blog va fi mai mult un site de prezentare a activitatilor mele in domeniul online.

Lasă un răspuns

